Dakle, da odgovorimo i ne budemo off topic: da - modulator je i dalje pri potenciometru kojim se dozira injekcija lokalnog oscilatora

Ne treba očekivati nikakve brze i pozitivne promjene ako se pogleda struktura IO. Dosadašnja iskustva (izuzetak pojedinaca koji su novi u "kazanu") ukazuju da će ovo biti još gore vodstvo.
A i da se osvrnem na off topic, jer moramo skrenuti sa teme

i pridodam da je razina tehničkog znanja u našem hobiju takva kakva je. Za to su zaslužni najprije roditelji koji odgajaju djecu. Onda škola koja ih ne uči onim što im je potrebno u životu i na kraju tečajevi koji se održavaju po klubovima koji služe samo tome da se riješi tzv. ispit sa pozitivnim ishodom bez razumijevanja onog što se zaokružuje.
Ako krenemo od obitelji i roditelja onda je situacija takva da će roditelj rađe upisati dijete na tenis, nogomet, košarku ili neki drugi sport nego recimo na tečaj robotike, automatizacije, elektronike.
Naravno, i lokalna zajednica to podržava kroz velika financijska sredstva koja se izdvajaju za takav sport koji na kraju proizvodi "invalide" Invalide u smislu da se ta djeca bave sportom većinom drajvana idejom da će postati slavni ,uspješni i bogati ne znajući pri tom da je veća mogućnost da dobiješ na lotu u Hrvatskoj nego da postaneš takav kalibar sportaša koji može živjeti i biti bogat od sporta. Tako imaš mladež koji se bave sportom i igraju u lokalnim ligama za što dobivaju određena financijska sredstva lokalne zajednice. Kad napune 25-30 godina, već su stari za daljnje bavljenje sportom, od škole imaju srednju, ako i to i šta sada sa njima ? Ako su bili malo bolji u sportu kojim su se bavili, uhljebiti će se negdje u lokalnoj upravi ili službama i time uzeti mjesto nekome tko je za to stručan i završio škole i zna posao koji treba obavljati.
Naravno, tu je i lokalna zajednica koja to podržava. Dosta je pogledati koliko se novaca izdvaja za takav sport naspram tehnici i obrazovanju uopće.
Onda dolazimo do škole. Mislim da je svima jasno da to ne štima. Danas kad neki mladac završi srednju školu, dosta je pogledati kako se potpisuje, ako se zna doslovno i potpisati. Pa ti tom djetetu ne možeš dati nikakav posao da radi jer moraš paziti da se dijete ne ozljedi ne dajbože nastrada. nekada si za završenom srednjom školom mogao komotno raditi za ono što si bio osposobljen. Gledajući iz vlastite perspektive, kroz četverogodišnje školovanje, jedan dan sedmično provodio sam u Prvomajskoj na stručnoj praksi. Zadnju godinu školovanja, ja sam radio i obavljao posao kao svaki drugi zaposlenik te firme. I ne samo ja, svi koji smo završavali te srednje škole mogli smo raditi posao za koji smo bili školovani. A poslovi koje smo radili nisu bili pometanje hale, već slaganje CNC strojeva. Prolazili smo sve faze, od krimpanja stopica do upuštanja u rad i testiranja. Probamo danas dati jednom ekonomisti sa tik završenom srednjom školom da ti izračuna ratu kredita

I onda dolazimo na tečajeve. Nisu ni oni koji vode te tečajeve toliko krivi. Nemaju oni iz čega ni te tečajce učiti. Pa mi nemamo jednu normalnu skriptu, koja u tijeku sa vremenom i tehnologijom može prenesti neka znanja svima koji se bave ovim hobijem ili svime što je vezano za hobi. Svaka čast radovima Pasarića koji je godinama žvakao taj isti pristup iz kojeg ama baš nitko ništa nije naučio. Ako se pogledaju ti radovi, oni kao da su pisani za samoga sebe. Mi danas nemamo jednu najobičniju skriptu koja bi bila zanimljiva i drugima koji se ne bave izravno tim hobijem a dijele ga kroz svoje hobije.
Borise, sve su ti razlozi zašto na forumu možeš naći svakakva pitalnja ali što je i najgore, svakakve odgovore koji nemaju veze sa ničim.