Autor Tema: QRP EME  (Posjeta: 527001 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline 9a5bdp

  • Newbie
  • *
  • Postova: 43
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #930 : 25. Srpanj. 2009, 15:36:30 »
Zanima me nekoliko sitnica vezanih za 9a4qv EME setup...
S kojom snagom se ide prema Mjesecu?
Koja je to antena (ručni rad ili tvornička)?
Kako je rješen tracking Mjeseca?

Unaprijed zahvaljujem...73!

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #931 : 27. Srpanj. 2009, 18:15:47 »
POZDRAV IZ INDIJE.....MOMENTALNO SE BAVIMO SA JANJETINOM.....31 C. I VLAGA 100 % ...KIŠNI MONSUN PERE SADA....NE DAMO SE ....INDIANA MARTIN
Martin 9A3GE

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #932 : 27. Srpanj. 2009, 18:32:32 »
KORISTIM BRODSKI SAT SISTEM ZA UPASTI NA NET....DOSTA SKUPO....DRUGE VEZE NEMA....INDIANA MARTIN
Martin 9A3GE

Offline 9a2ko

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 255
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #933 : 27. Srpanj. 2009, 19:29:26 »
Mirno more legendo...
73 Eduard

Offline 9a2d

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 340
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #934 : 27. Srpanj. 2009, 21:07:15 »
U Voloderu okreću vola na ražnju. Ajde ako imaš tri čiste, pošalji nam slikicu svete krave na ražnju, da te vidimo.

73 de 9a2d

Offline 9a5cw

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1079
  • ?a bališ?
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #935 : 28. Srpanj. 2009, 07:18:33 »
POZDRAV IZ INDIJE.....MOMENTALNO SE BAVIMO SA JANJETINOM.....31 C. I VLAGA 100 % ...KIŠNI MONSUN PERE SADA....NE DAMO SE ....INDIANA MARTIN

Pozdrav legendo ;)
Nadam se da ti nisu uvalili kakvog psa umjesto te janjetine ;)

73

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #936 : 28. Srpanj. 2009, 21:55:30 »
LAMB JE FROM AUSTRALIJA...EVO PAR SLIKICA....EKIPA U STROJU( RADNI KONBINEZONI IMAJU ONE TRAKE REFLEKTIRAJUĆE PA JE LOŠE ISPALO KADA SE SLIKA SA FLEŠOM) ....LAĐA IDE U RASHOD (STARO ŽELJEZO)...TREBA DA SE NASUČE NA OBALU I TU OSTAVI...BUDEM VEĆ TO OPISAO....! INDIANA MARTIN
Martin 9A3GE

Offline 9a7pjt

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 622
  • Get out of the Radio Shack and Live Life
    • Profil
    • 9A7PJT
Odg: QRP EME
« Odgovori #937 : 28. Srpanj. 2009, 22:13:38 »
....LAĐA IDE U RASHOD (STARO ŽELJEZO)...TREBA DA SE NASUČE NA OBALU I TU OSTAVI...


 Dobro ste vi i dosli do doli   :( u tome krsu  :D    . . .



                                                                                              73 PJT
= Kad se male ruke sloze sve se moze =

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #938 : 28. Srpanj. 2009, 23:40:05 »
Daklem....ovako su se stvari odvijale.....iskrcali smo oko 2000 kontejnera u Bombay-u te odmah poslje krenuli na Sjever u zonu najvećeg "groblja"brodova na Svijetu....tu smo čekali par dana i i onda došli na poziciju ..oko dvije milje od obale...na obali oko stotinjak brodova nasukano sa pramcem na pijesku....! Brod MSC Laurence star 35 godina...Japanska gradnja 65.0000 tona pogonski stroj od 40.000 konja i nije krš....nego sa godinama se povećava osiguranje (skoro duplo) pa je firma odlučila ga rashodovati..! Naveče u 6 sati bila je najveća plima i dobili smo odobrenje da se nasučemo....tu i tu...sve preko brodskog VHF te radara a danasnji radari su čudo od sprave...veeliki ekran u boji na kojem se vidi sve što se događa okolo ..(prima podatke via zemlja via sateliti i t.d. ) sve se vidi svaka točka... ime.... pozicija...brzina...plićina i puno još toga...svi mogući podaci su tu na radarskom ekranu...sistem se zova ARPA....Mr Aličajič bi mogao to opisati ...sim - tam izmjena podataka i ostalo zapravo radar-kompjuter u isto vrijema ...tri komada su na zapovjedničkom mostu ....brod se postavio u točnu poziciju pramcem prema obali...i na odobrenje smo uputili stroj...najprije polagano a onda svom snagom i preko toga....brodski veliki motor tipa Sulzher....inače Švicarski proizvod ( Mercedes spram ostalih brodskih motora....ostali su fiće prema njemu....Mann....Burmaister....Fiat...Dorkswood....i slično) od 12 cilindara  ( promjer svakog cilindra je 96cm ) i 4 turbine koji razvija pri 102 okretaja u minuti oko 40.000 konja i goni brod brzinom od 26 milja....a sada smo ga natjerali na 120 okretaja i pravo na obalu...obala je niska pjeskovita...šajbo je kao gliser...pramac uzdignut ..krma nisko..(inače propeler je promjera 7 metara) ..tutanj...kako je to grmilo i turbine zviždale.....i na pijesku smo sa pramcem....padaju okretaji...nemere više....i STOP Engine na brodskom telegrafu...stigli smo na kraj puta....? Ubrzo gasimo i generatore ( plitko..nema više mora ..samo mulj i nemogu se hladiti generatori temperatur je porasla opasno i može doći do požara)..tako da ostajemo bez El. energije..i što je najvažnije ne radi više Klima kompresori i udara nas vrelina od oko 35 gradi...vlaga full 100 % ljigavo gnjecavo smrdljivo...insoma ..grozno...! E sada treba u toj atmosferi čekati da se more povuče...tj plima....da se možemo spustiti sa broda i to preko boka sa "buškajinom" jakobicom na Hrvaški ili ti ljestve od konopa koje se spuste sa palube pa sve do mora..u ovom slučaju do zemlje...sjeli na palubu...pili zadnje pive i coca-cole i vode mineralne...i oko pola noći počeli napuštat brod ...pobacali par poleta dole....gdje su čekali Indijci od servisa....oni postavili palete  blizu ljestvice...i počelo spuštanje....visina oko 30 metara.....isto izbacili osobne stvari...valiže torbe kufere vreće sa našim stvarima...Ja se spusti drugi....sve je bilo dobro dok su ljestve stajale uz bok...ali pri dnu su visile u zraku...? Jer dole je lađa obla...čini krivinu ....i tu ljestve "vise" i jako je teško po tome se spuštati....ako je neko nekad probao ...zna kako je teško...no i to sam obavio..i spustio se skroz dole...na drvenu paletu.....onda malo predahnuo....i sada na obalu pravu...ali avaj tu je mulj....srečom dva Indijca su bili tu da sprovode ljude do čvrste zemlje....i kroz taj mulj do koljenja dokopao se kopna...Ekipa Indijaca je prihvaćala prtljagu i prenosila je na kopno do autobusa..(slikao sam nešto ali je ispalo jako loše ..bio mrak ..crn brod crna oklica crni domoroci crna noć...svjetla je bilo nešto ali ne dovoljno za fotografske stvari..)...vani se malo oprali sa vodom tek toliko...odmah odrezali nogavice konbinezona ..pune blata...a cipele isto izuli se bosi te iz torbe izvadili drugu obuću..te ukrcali stvari u autobus i krenuli na dalje...naj prije na Emigraciju da se odjavimo te da dobijemo vizu IZLAZNU...te na carinu...za koje smo se dobro pripravili...ponijeli oko 15 kartona cigareta i nešto viskača što je ostalo ....inače sa broda se nije smjelo ništa uzeti...baš ništa što je brodsko..to sve pripada novom vlasniku sa potpunim pravom....a ostalo je puno tofa ..puno finih stvari...oko 10 PC-ija ...masu VHF stanica...20 -tak vokaca koaksa i gomile elektronike rezerve ibogtepita čega-svega još...? Prošli carinu ok....nazad u autobus pa u hotel ! Ok nastavak sljedi ak jema interesa za ove dogodovštine ! INDIANA MARTIN
Martin 9A3GE

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #939 : 28. Srpanj. 2009, 23:50:08 »
PRIJE I POSLJE SPUŠTANJA.....INDIANA MARTIN
Martin 9A3GE

Offline s55m

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 505
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #940 : 29. Srpanj. 2009, 06:40:55 »
Martine, ima interesa, zato piši, a mi čemo čitati :)

Offline 9a2d

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 340
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #941 : 29. Srpanj. 2009, 07:24:27 »
Bogme na tom "groblju" bi se onda isplatilo "kokošariti".
Samo ti nama čuvaj gaće, a dijelova će se naći.

73 de 9a2d

Offline 9a2ko

  • Sr. Member
  • ****
  • Postova: 255
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #942 : 29. Srpanj. 2009, 08:25:36 »
Nastavi opisivati dogadjaje...zanimljivo...Hvala
dobra tipkovnica ....

Offline 9A5ALC

  • Jr. Member
  • **
  • Postova: 57
  • Proud member of 9A1CRS contest team.
    • Profil
    • 9A1CRS wep page
Odg: QRP EME
« Odgovori #943 : 29. Srpanj. 2009, 11:08:30 »
Odličan putopis, svaka čast.
Proud member of 9A1CRS contest team.

Offline 9A3GE

  • Hero Member
  • *****
  • Postova: 1944
    • Profil
Odg: QRP EME
« Odgovori #944 : 30. Srpanj. 2009, 00:40:30 »
Hotel....? Sasvim ok....čisto uredno i najvažnije klima svuda po sobama PC na recepciji... restorant...desetak "kulij-a" (kuli..naziv za radnu snagu nekad u Kini )..vuku prtljagu u sobe stalno na raspolaganju..! Prvo smo se oslobodili prljave odjeće i obuće ..sve to bacili u smeće..i na tuširanje i nina-nana..4 ujutro je bilo..! U podne smo se našli u restoranu i poslužen je bio izvrstan ručak... juha za prvo te riža prava pržena sitna smeđa...pečeni mali slatki krompir u umaku dosta pikantno..salata..najbolji dio bio pomidor pravi ukusni a ne ovaj divljak što ima u nas..? Kruha nema ali bilo je hrpe "chapate" tanke vruće lepinje izgledaju kao palačinke...? Jako ukusne i stalno su nam to donosili pravo iz peći..! Za pijaču voda mineralna i coca-cola te čaj...piva nema ..nema uopće alkohola u slobodnoj prodaji..? Poslje ručka su nam podjeljene avionske karte i opet u autobus i pravac aerodrom...jedno 400 km. u gradu Ahmadabad....cesta je dosta solidna prometa nema baš tu i tamo se zastaje...šofer trubi...zvuk je neka melodija dosta jako..rastjeruje krave koje prelaze cestu ili leže na njoj...svako toliko smo se susretali sa njima (krava je sveta životinja u Indiji ) ima ih svuda i u gradovima isto...nisu velike ...abaut četvrtina od prave krave sa lopatastim rogovima na dole...! I tako smo se drndali oko četiri sata prolazeći kroz mala naselja i gradiće..polja su potopljena sa vodom...sezona je kišnog Monsuna ! I došli do Ahmadabad-a....ulice zakrčene kamionima autobusima autima Vespama Indijske proizvodnje...i puno naroda koji se kreće amo tamo...grad je velik..dosta novih zgrada..ali već sa propalim fasadama..velika vlaga sve uništava...a kroz glavnu ulicu po sredini je dalekovod...pravi pravcati...? Tu smo dosta vremena izgubili u gužvi ..i napokon aerodrom....sagrađen prije desetak godina..i već ga je vlaga načela...pravo unutra...klima radi ...spas..! Tu čekirali karte...bilo je nekih nesporazuma sa prtljagom...naime jedini ja letio za Trst dok ostali za Zagreb (grupa Južnih Rvata ) ...oni se čekirali prvi i pošto lete iz Bombay-a Turskim prevoznikom za Istambul te Zagreb...čekiralo im prtljagu do Bombay-a ..primjetio to...te odmah say curi za pultom....bagaž dajrekt for Trieste plis...jes Sir..ver ju going...go home lutko  to Croatia via Trieste (zgodna Indijanka)...pita ona mene..Croatia je u EU....?...Jes ..off kors....slažem od šuba...ok.... može onda bagaž za Trst...? Ba...prođe i to lišo...pravac avijon te za Bombay...sletili te ja pravo na imternacionalne polaske a moji Dalmatinci čekaju prtljagu i čekaju te je treba vući u autobus ukrcati ..to sve vani ..a vruće kao u pekari...odoh ja sam ....na međunarodne polaske...tamo jedno milijun ljudi...gužva...ali osoblje aerodroma je tu na usluzi..(naročito za strenđere) i odvedu me na upad..i pravo na Air France ...tu opet neko schaize izbilo..pitaju me đe je bolan kufer...ma bona on iđe pravo za Trst...e nemere to tako..daj kufer...nedam i nemam ga....nego boli me ona stvar za kufer...daj ti meni upadnu kartu pa da idem ....(malo sam galamio ..giv mi foken tiket ..NOW ) i da mi upadnu kartu i odoh ja ..pravo na emigraciju tj pasport kontrolu i sve one ostale monade kada se putuje avionom...puno ljudi svih rasa i boje tu bilo..ali išlo dosta brzo..i na pregledu mi zapljenilo sve upaljače..nemere se u avijon sa time...prošo to....dole odmah te upućuju i Europski Bar...tamo se može lokati alkohol i pušiti duvan do iznemoglost....prava stvar..sjednem za stol..vadim duvan ..a stujard vadi upaljač i pripaljuje mi...(tako jedno desetak puta) ...popio pet-šest Karlsberg piva (3.5 E. boca..) okolo nešto strenđera svi loču duple viskače ...pivo i to čim popiješ kelner oma daje drugu turu...bezprijekoran servis ..nema šta..? Krenem malo okolo...standardni frišop...svega i svačega cijene astronomske ...nađem dućan sa Ray Ban cvikerima i vidi vraga ..popust 40 % ...i kupim jedne solidne sunny naočale za 80 E.   ...  iste take u Parizu 400 E. ...? Bio isto takav slučaj...kupim na aerodromu u Charlestonu jedne Raybane za 160 doloresa..kažem ekipi kupite tu..ma jok ..mi ćemo vidjeti to u Jurop u Miken (Munich)...kada tamo te iste 1100 DM....kupili su qurazz a ne naočale..! Well...pođoh do jednog Indijskog restorana i glomnem jednu juhu...veliku...svega unutra i ukusno... znaju naredit nema šta...? Ukrcam se u avijon...ekonomska klasa....mali LCD monitor u svakom sjedalu (moš vidjet svega na njemu filmovi ...kuda se leti i t.d)....pred tobom...i uzletimo....na 11500 m. podjele neku večeru za patuljke ...kakav je bio pribor i hrana...sve minijaturno kao da su stvari oteli od Snjeguljice i 700 patuljaka..tja....posle zgasnu svjetla i hebite se dragi putnici...a let traje 8 sati....ono ovđeka po Jurop sat dva i stigneš ..na osjetiš kako je neudobno sjedalo ...ali ovo je drugo...osam sati u tom koritu...muka prava...poslje ožednio...nigdje posluge ..a ono dugme za pozivanje nisam nikad koristio u karijeri pa neću ni sada...nego ustanem i krenem prema krmi ..gdje je smještena smočnica...tamo jedna Vrancuskinja od osoblja..valjda dežurna....silvuple lo  lo ..vode vode gospodaru...imao čašu u ruci...ona natoči...izgutam to oma...ancor ..ui...još jednu...ancor...ma da ..i da mi cijelu bocu...! Ah...kako je dobra voda bila....ruta leta je preko Irana te na Kaspijsko More...onda skrene na Zapad....preko Kavkaza pa preko Crnog Mora preko Odese...te još na Sjever preko Poljske Njemačke i dođe zguza u Pariz...sve to prato na monitoru...biti će to...doći iz točke A u točku B najkračim putem..plus ti razni koridori gdje avioni prolaze...uglavnom došli pola sata prije na odredište...900 km na sat je bila brzina...a ja dođem na Mjesec za sekundu i sekundu nazad..tako nakako..? U Parigi promjenim avijon i za sat i po već u Trieste...i gle prtljaga isto stigla...torbetina sva zamazana blatom Indijskog Oceana....! Tu me dočeka Gos. Stiv..9A2SS...sjednemo u limuzin i za sat vremena Domov....! Bivši Indiana Martin..!
Martin 9A3GE