Autor Tema: Rad preko repetitora?  (Posjeta: 3093 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline 9A3DBX

• Newbie
  • *
Rad preko repetitora?
« : 05. Travanj. 2013, 14:59:24 »
Pozdrav svima,

novi sam radioamater, zanima me koja je TX a koja RX frekvencija za npr. R6? Jer u materijalima s tečaja (i
knjizi Radiokomunikacije) piše RX 145.150/TX 145.750, na www.hamradio.hr/maps/ piše obratno, pa mi nije jasno na kojoj radim predaju a na kojoj slušati.

Hvala i 73
« Zadnja izmjena: 05. Travanj. 2013, 16:09:06 9A3DBX »
73 de 9A3DBX

Offline 9a7pjt

• Hero Member
  • Get out of the Radio Shack and Live Life
    • 9A7PJT
Odg: Rad preko repetitora?
« Odgovori #1 : 05. Travanj. 2013, 15:45:56 »
 Ako  to neznas  :-\ , oprosti ali nisi  zasluzio  znak .

U predaju ides na 145.150  a slusas na 145.750 . . .

73 PJT
ps

link ti neradi
= Kad se male ruke sloze sve se moze =

Offline 9A6NDZ

• Newbie
  • *
  • 73 iz Bjelovara
« Odgovori #2 : 05. Travanj. 2013, 15:46:41 »
Ulazna frekvencija s kojom ti ulaziš u repetitor je 145,150, dok slušaš na 145, 750. Svi repetitori na 2metra tj na 145 mhz imaju pomak od 600KHz.

Repetitori:

Izlaz repetitora:                         Ulaz u repetitor:
145,600                                        145,000
145,625                                        145,025
146,650                                        145,050
145,675                                        145,075
147,700                                        145,100
145,725                                        145,125
145,750                                        145,150
145,775                                        145,175

Postoje repetitori koji su pomaknuti 12,5 kHz jedan od drugoga tako da i između ovih frekvencija koje sam naveo postoje neki (npr. 145,787.5). Repetitori koji su na 145,600 su lokalni te se koriste samo u gradovima, dok su ostali "magistralni". Imaš kod mene na stranici sve napisano pa slobodno pogledaj.
http://9a6ndz.com/page9.html

Offline 9A3DBX

• Newbie